Skip to content

מהם מיכלי פלסטיק משומשים?

מהם מיכלי פלסטיק משומשים?

מהם מיכלי פלסטיק משומשים?

עולם מיכלי הפלסטיק הוא עצום, עם אינספור אפשרויות לכל צרכי האחסון שלך. למזלכם, ריכזנו עבורכם כמה מהסוגים הנפוצים ביותר של מיכלי פלסטיק כך שתוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים—והכל מבלי שתצטרכו לבצע הרמה כבדה בעצמכם!

מה אפשר לעשות עם מיכלי פלסטיק משומשים?

מיכלי פלסטיק משומשים יכולים לשמש לייצור טנקים חדשים, מוצרים חדשים או ציוד חדש.

ניתן לעשות שימוש חוזר במיכלי פלסטיק משומשים למוצרים חדשים, ציוד ועוד. זה טוב יותר ממחזורם מכיוון שהוא חוסך את האנרגיה והמשאבים הדרושים לעיבוד המיכלים המשומשים. שימוש חוזר במיכלים עדיף על זריקתם מכיוון שהוא מונע זיהום מאתרי הטמנה, שם רעלים דולפים לאספקת מי תהום.

שימוש חוזר במיכלים עדיף גם על שריפתם או קבורתם במזבלות מכיוון ששיטות אלה יוצרות אדים וגזים רעילים המזהמים את איכות האוויר וכן תורמים להתחממות כדור הארץ על ידי שחרור פחמן דו חמצני לאטמוספירה.

שימוש חוזר במיכלים עדיף על מיחזור אותם מכיוון שהוא חוסך את האנרגיה והמשאבים הדרושים לעיבוד המיכלים המשומשים. שימוש חוזר במיכלים עדיף גם על שריפתם או קבורתם במזבלות מכיוון ששיטות אלה יוצרות אדים וגזים רעילים המזהמים את איכות האוויר וכן תורמים להתחממות כדור הארץ על ידי שחרור פחמן דו חמצני לאטמוספירה.

מיכלי פלסטיק משומשים ממוחזרים גם למוצרים חדשים.

מיחזור הוא משאב.

פלסטיק ממוחזר משמש במוצרים חדשים, כגון ציוד, מכולות ועוד. הוא משמש גם לייצור טנקים נוספים. למעשה, רבים ממיכלי הפלסטיק שאתה רואה היום עשויים מפלסטיק ממוחזר!

פלסטיק הוא גם משאב לסביבה. זה עמיד, זה לא לשבור בקלות וזה יכול לשמש שוב ושוב. מיחזור מיכלי פלסטיק מסייע בהרחקת פסולת ממזבלות, מה שמסייע במניעת שטיפת זיהום למי תהום ואדמה.

איך ממחזרים מיכלי פלסטיק משומשים?

הטנקים מנוקים ומחוטאים לפני שהם נמכרים ללקוח אחר.

הטנקים מנוקים ומחוטאים לפני שהם נמכרים ללקוח אחר. התהליך מתחיל במנקה כימי שמסיר את הלכלוך, ואז הם נשטפים בכביסה כימית, שוטפים במים ומייבשים במגבת.

תהליך הכביסה יכול להימשך עד ארבעה ימים, תלוי בגודל המיכל.
כשמגיע הזמן לניקוי וחיטוי, אנו משתמשים במוצר שנקרא"כוח סגול". זהו מסיר שומנים רב עוצמה המנקה היטב מבלי לפגוע בחלקי הפלסטיק או המתכת במיכלים.

ממה עשויים מיכלי פלסטיק משומשים?

מיכלי פלסטיק יכול להיות עשוי סוגים שונים של פלסטיק, בהתאם ליישום שעבורו הם נועדו. לדוגמה, ייתכן שתרצה להשתמש בחומר עמיד יותר מבקבוקי פטג סטנדרטיים אם אתה מתכנן למלא את המיכל שלך בצבע או בנוזלים אחרים העלולים לפגוע במיכל לאורך זמן.

כפי שאתה יכול לראות, מיכלי פלסטיק עשויים מחומרים איכותיים עמידים וניתן להשתמש בהם למטרות רבות ושונות. סוג הפלסטיק המשמש במיכל מסוים תלוי ביישום שעבורו הוא מיועד. לדוגמה, אם אתה מתכנן למלא את המיכל שלך בצבע או בנוזלים אחרים העלולים לפגוע במיכל לאורך זמן, יהיה זה חכם לבחור חומר עמיד יותר מבקבוקי פטג סטנדרטיים.

החומר הנפוץ ביותר בשימוש במיכלי פלסטיק הוא פטג, שהוא שרף שיכול לעמוד במגוון רחב של טמפרטורות מבלי להפוך שביר או להיסדק. זה עושה את זה אידיאלי לאחסון נוזלים חמים וקרים, כמו גם חומרים שעלולים להזיק סוגים אחרים של פלסטיק.

מיכלי פלסטיק משומשים ניתן לעשות בהם שימוש חוזר למטרות שונות

אולי אתה תוהה מה לעשות עם מיכלי הפלסטיק המשומשים שלך, אבל יש הרבה דרכים לעשות בהם שימוש חוזר. השימוש הברור ביותר במיכל פלסטיק ישן הוא כמיכל פלסטיק חדש. אם אתה צריך מיכל לאחסון נוזלים או גזים, אתה יכול פשוט לקבל אחד עשוי מחומרים ממוחזרים-אותם אלה שהיו פעם במיכל הישן שלך!

אם אינך זקוק למיכל חדש לגמרי, שקול לשנות את ייעוד החלקים בכוחות עצמם על ידי שימוש בהם במוצר או בציוד אחר. לדוגמה:

אתה יכול להפוך קצה אחד למשפך על ידי חיתוך הקצה העליון שלו והוספת פתח בתחתית; זה יקל מאי פעם (וגם זול יותר!) כאשר שופכים נוזלים לתוך מיכלים עם פתח צר כמו בקבוקי סודה או בקבוקי תרופות

. אתה יכול גם להשתמש מחדש במיכל כמיכל אחסון לפריטים כמו מסמרים, ברגים וברגים. כל שעליך לעשות הוא להסיר את המכסה ולחתוך קצה אחד של מיכל הפלסטיק שלך; זה ישאיר אותך עם צורה ארוכה דמוית צינור המושלמת לאחסון פריטים קטנים כמו אלה.

מסקנה

אם אתם מחפשים דרך להפחית את הפסולת ולחסוך כסף, מיכלי פלסטיק משומשים הם אופציה נהדרת. ניתן לעשות בהם שימוש חוזר או למחזר אותם למוצרים חדשים. אם יש לך שאלות לגבי אופן הפעולה של תהליך זה או איזה סוג מיכל עשוי להיות הטוב ביותר לצרכים העסקיים שלך, צור איתנו קשר עוד היום! אנו נעזור לך למצוא פתרון חסכוני שמתאים לתקציב שלך תוך מתן שירות איכותי אנו גאים על מתן בכל שלב של הדרך